Eredienst alleen via Kerk TV.

13 juni 2021 @ 09:30 - 10:30

Datum:  13 juni 2021

Tijdens de lockdown geldt dat de kerkdiensten alleen te volgen zijn via de Kerk-TV.
Ga daarvoor naar www.pkn-oosterwolde.nl

Voor verdere informatie en afspraken zie de website en de Nieuwsbrieven.

Deze dienst op 13 juni wordt verzorgd door onze eigen predikant ds. J.S. Kortleve.
Dit is een Welkomstdienst.

Sinjael (bij velen wel bekend) werkt mee aan deze dienst.

De uitgangscollecte is voor  De Vakantietas:
Je zult maar elke zomer je klasgenootjes op vakantie zien gaan, terwijl jouw ouders geen geld hebben om eropuit te trekken. Wat duurt een zomervakantie dan lang! Een vrolijke rugzak vol speelgoed, toegangskaartjes en een tegoedbon voor een ijsje is voor kinderen uit kwetsbare gezinnen extra welkom. Elke zomer deelt een groot aantal protestantse gemeenten deze rugzakjes uit aan kinderen in hun omgeving. Actie Vakantietas is een van de projecten waarmee Kerk in Actie kinderen in armoede helpt. Onze diaconie steunt deze landelijke aktie en heeft de afgelopen twee jaar hier ook aan meegedaan. Wij hebben er nu voor gekozen om dit met de herfstvakantie te doen, omdat nog niet zeker was wat de mogelijkheden in de zomervakantie waren i.v.m. de coronamaatregelen.

Je kunt deze actie steunen door digitaal te doneren aan de diaconie ovv Vakantietas.
Het rekeningnummer van de diaconie is: NL 71 RABO 0314 6587 26

Bij voorbaat hartelijk dank!

13 juni 2021