Zaalruimte huren

Het Anker
(Jan Frankensingel 30, 8431 AH  Oosterwolde)

Het Anker is het grote kerkgebouw en ontmoetingscentrum dat u vindt u aan de Jan Frankensingel 30 in Oosterwolde.

De kerkzaal is, naast de erediensten, zeer geschikt voor het houden van concerten, uitvoeringen, musicals, lezingen en andere grootschalige bijeenkomsten. Het Anker biedt zaalruimte aan 20 tot 120 personen.

De grote zaal (Zaal 1) is geschikt voor het organiseren van bijvoorbeeld een toneelavond of een bijeenkomst met veel bezoekers. Ook wordt die zaal veelal als koffiekamer gebruikt tijdens de pauze van een evenement.

Het Anker is ook een goede voorziening voor het samenzijn na een rouwplechtigheid.

Verder is Het Anker erg geschikt voor het organiseren van familie- en/of bedrijfsevenementen.

Ook een etentje of een broodmaaltijd kan prima worden verzorgd.

Het meenemen en nuttigen van eigen consumpties is niet toegestaan !

De overige zalen zijn vooral in trek als vergaderruimte.

Huurprijzen per 01-07-2024:

Kerkzaal                € 174,50 per dagdeel