Eredienst (tweede zondag advent) in de kerk en via Kerk TV

5 december 2021 @ 09:30 - 10:30

Datum:   5 december 2021

De kerkdiensten zijn te volgen via de Kerk-TV en u kunt de dienst bijwonen in Het Anker.
Elke zondag is er oppasdienst en kinderkerk.
Tijdens deze dienst is er jeugdkerk.
Voor Kerk TV gaat u naar www.pkn-oosterwolde.nl

Voor verdere informatie en afspraken zie de website en de Nieuwsbrieven.

Deze dienst op 5 december a.s. wordt verzorgd door onze eigen predikant ds. J.S. Kortleve.

De uitgangscollecte zal worden besteed aan Kerk in Actie
Een stabiel thuis voor kinderen in Nederland
In Nederland zijn ongeveer 45.000 kinderen uit huis geplaatst. In jeugddorp De Glind wonen 120 getraumatiseerde en kwetsbare kinderen en jongeren die door allerlei problemen niet meer thuis kunnen wonen. Ze worden opgevangen in gezinshuizen, die gerund worden door ouders die er vierentwintig uur per dag en zeven dagen per week zijn. Het biedt kinderen structuur, continuïteit in zorg en veiligheid binnen de omgeving van een bestaand gezin.

De Rudolphstichting, eigenaar van De Glind, gelooft sterk in de helende kracht van het gewone gezinsleven. Met de opbrengst van deze collecte wil Kerk in Actie kinderen in Nederland licht op hun pad bieden richting een goede toekomst. Ook worden andere Kinderen in de Knelprojecten gesteund. Helpt u mee?

U kunt hiervoor digitaal doneren op de rekening van de diaconie o.v.v. Kerk in Actie
Het rekeningnummer van de diaconie is: NL 71 RABO 0314 6587 26

Namens de diaconie en de ZWO bij voorbaat hartelijk dank!

Na de dienst is er gelegenheid elkaar te ontmoeten onder het genot van een kopje koffie / thee of iets fris.

5 december 2021