Eredienst: ALLEEN via Kerk TV

Datum:   9 januari 2022
Tijd: 09.30 uur
Locatie: Het Anker, Oosterwolde

De kerkdiensten zijn te volgen via de Kerk-TV.
Voor Kerk TV gaat u naar www.pkn-oosterwolde.nl

Voor verdere informatie en afspraken zie de website en de Nieuwsbrieven.

Deze dienst op 9 januari a.s. wordt verzorgd door  ds. W. Baas uit Appelscha.

De uitgangscollecte zal worden besteed aan Stichting Shaare Zedek.

Het Shaare Zedek ziekenhuis in Jeruzalem heeft vanaf haar bestaan in 1902 een belangrijke rol gespeeld in het dagelijks leven in Jeruzalem met zijn gemengde bevolking. Het Shaare Zedek ziekenhuis staat bekend als “Het ziekenhuis met een hart”. Het pro-life karakter en de behandeling van ieder die zorg nodig heeft maakt het ziekenhuis tot een plaats van vrede en verzoening in Jeruzalem. Shaare Zedek wil vanuit Nederland meer bekendheid geven aan het Shaare Zedek Ziekenhuis in Jeruzalem en dit ziekenhuis financiële en morele hulp verlenen. De sterke toename van patiënten vraagt voortdurend om uitbreiding, zowel wat ruimte als wat apparatuur betreft. Dit kan alleen gebeuren als er weer voldoende geld van de sponsors ontvangen is. Helpt u ons mee?

U kunt hiervoor digitaal doneren op de rekening van de diaconie o.v.v. Shaare Zedek.

Het rekeningnummer van de diaconie is: NL 71 RABO 0314 6587 26

Namens de diaconie en de ZWO bij voorbaat hartelijk dank!

9 januari 2022