Startzondag en dienst ook via Kerk TV

september 22 @ 09:30 - 14:30

Op zondag 22 september a.s. is er om 09.30 uur een dienst van de Protestantse Gemeente Oosterwolde in Het Anker aan de Jan Frankensingel.
Dit is de STARTZONDAG voor het nieuwe winterseizoen. Het thema is: Alles nieuw!
De bijeenkomst is op dat moment of later te zien en te beluisteren via Kerk TV op www.pkn-oosterwolde.nl.

De voorganger in de dienst is  onze eigen predikant ds. J.S. Kortleve.

Wij willen aan deze zondag een speciaal karakter geven. Na de dienst is er koffiedrinken, wat inmiddels al een gezellige traditie is geworden.
Voor wat lekkers bij de koffie wordt gezorgd. Hierna zullen er een aantal (kleine) activiteiten gehouden worden.
Zo gaan we samen in gesprek en op de middag is er een mogelijkheid om een prachtige knooppunten fietstocht te ondernemen
door het Drents Friese Wold. De tocht is ongeveer 35 km vanaf de kerk.
Voorafgaande willen we ook graag samen gaan eten en daarvoor willen we een beroep op jullie doen. Zie verder bij NIEUWS.

Zowel in als na de dienst: Iedereen van harte welkom!

De uitgangscollecte is voor Het Plaatselijke Gemeentewerk.

Voor dit doel kunt u uw bijdrage overmaken op bankrekeningnummer NL48 RABO 0373 7268 05 t.n.v. het CVK Protestantse Gemeente Oosterwolde c.a.,
dit graag onder vermelding van Plaatselijk Gemeentewerk.
Ook in de collectezakken achter in de kerk is uw bijdrage te doneren.

Bij voorbaat hartelijk dank!

september 22