Eredienst in Het Anker en via Kerk TV

oktober 6 @ 09:30 - 10:30

Op zondag  6 oktober a.s. is er om 09.30 uur een kerkdienst van de Protestantse Gemeente Oosterwolde in Het Anker.|
Deze zondag is het Israëlzondag.
De kerkdienst is op dat moment of later ook te zien en te beluisteren via Kerk TV op www.pkn-oosterwolde.nl.

De voorganger in deze dienst is  onze eigen predikant ds. Jan Kortleve.

NA DE DIENST is er zoals elke week, gelegenheid om met elkaar koffie / thee of iets fris te drinken en met elkaar te praten.

Van harte welkom!

De Uitgangcollecte is voor Israëlzondag: KIA Werelddiaconaat
Organisatie Sadaka-Reut organiseert voor Joodse en Palestijnse jongeren gezamenlijke activiteiten op middelbare scholen en universiteiten.
De jongeren van verschillende nationaliteiten ontmoeten elkaar en leren elkaar beter begrijpen.

U kunt de bovenstaande collecte – door de diaconie van harte aanbevolen – digitaal doneren op het rekeningnummer van de diaconie.
Bankrekening: NL71 RABO 0314 6587 26 o.v.v. PKN  KIA Werelddiaconaat.
U kunt ook uw donatie kwijt in de collectezak na de dienst achter in de kerk. Help u mee om deze collecte tot een succes te maken?

Alvast hartelijk dank.

Brievenschrijfactie Amnesty International in de hal van de kerk:
Belangrijke opmerking voor eventuele nieuwe deelnemers aan de brievenacties
De brieven hoeven NIET(!!!) met de hand (pen) overgeschreven te worden! Ze zijn bijna kant en klaar.
Alleen uw naam, adres, een postzegel erop en adresseren.
Dat is alles! En….. voor een goede zaak.

Brieven sturen helpt echt!

oktober 6