Eredienst in Het Anker en via Kerk TV

juni 2 @ 09:30 - 10:30

Op zondag  2 juni a.s. is er om 09.30 uur een kerkdienst van de Protestantse Gemeente Oosterwolde in Het Anker.|
De kerkdienst is op dat moment of later ook te zien en te beluisteren via Kerk TV op www.pkn-oosterwolde.nl.

De voorganger in deze dienst is onze eigen predikant ds. J.S. Kortleve.

NA DE DIENST is er gelegenheid om met elkaar koffie / thee of iets fris te drinken en met elkaar te praten.

Van harte welkom!

De Uitgangcollecte is voor St. Isee.

Sinds 1973 zet de Interkerkelijke Stichting Ethiopië/Eritrea zich in voor de allerarmsten in deze landen d.m.v. kleinschalige projecten.

U kunt de bovenstaande collecte – door de diaconie van harte aanbevolen – digitaal doneren op het rekeningnummer van de diaconie.
Bankrekening: NL71 RABO 0314 6587 26 o.v.v. St. Isee
U kunt ook uw donatie kwijt in de collectezak na de dienst achter in de kerk. Help u mee om deze collectes tot een succes te maken?

Alvast hartelijk dank.

juni 2