Eredienst in Het Anker en Via Kerk TV

4 juni 2023 @ 09:30 - 10:30

De eredienst is in de Kerkzaal van Het Anker.
Ook via Kerk TV is de dienst op dat moment of later in de week te zien en te beluisteren.
Ga daarvoor naar www.pkn-oosterwolde.nl

De voorganger in deze dienst is  onze eigen predikant ds. J.S. Kortleve.
Tijdens deze dienst is er GEEN bevestiging en afscheid van ambtsdragers. Dit wordt uitgesteld.

Iedereen van harte uitgenodigd om aanwezig te zijn.

NA de dienst is er gelegenheid elkaar te ontmoeten onder het genot van een kopje koffie/thee of iets fris.

De uitgangscollecte is bestemd voor Vakantiebureau

Op vakantie is belangrijk voor iedereen. Er zijn echter mensen die niet de kans hebben om te genieten van een ontspannen vakantie. Denk bijvoorbeeld aan ouderen en mensen met een zorgbehoefte zoals mensen met een beperking of mantelzorgers en hun partner met dementie.
Het vakantiebureau organiseert vakanties in Nederland in accommodaties met aangepaste voorzieningen. (https://hetvakantiebureau.nl)
Hier krijgen vakantiegasten optimaal de kans om te ontspannen, te genieten van nieuwe ervaringen en sluiten ze soms ook nieuwe vriendschappen

Al zestig jaar ontvangt Het Vakantiebureau steun vanuit diaconieën binnen de Protestantse Kerken. Medewerkers van diaconieën geven mensen op voor vakanties, doneren en collecteren voor Het vakantiebureau. Daarnaast komt het merendeel van alle ruim 1400 vrijwilligers vanuit de plaatselijke kerken

U kunt uw gave doneren op de rekening van de Diaconie en ZWO: Bankrekening: NL71 RABO 0314 6587 26 ovv Vakantiebureau.

Bij voorbaat hartelijke dank!

4 juni 2023