Eeuwigheidszondag: Eredienst in de kerk en via Kerk TV

26 november 2023 @ 09:30 - 10:30

Op zondag 26 november a.s. is er om 09.30 uur een kerkdienst van de Protestantse Gemeente Oosterwolde in Het Anker.|
De kerkdienst is op dat moment of later ook te zien en te beluisteren via Kerk TV op www.pkn-oosterwolde.nl.

De dienst wordt verzorgd door onze eigen predikant ds. J.S. Kortleve.

Op deze zondag, de laatste zondag van het kerkelijk jaar,” Eeuwigheidszondag” komen we als gemeente samen, om hen te gedenken die in het afgelopen jaar zijn overleden.
We noemen hun namen en steken een kaars aan, in het geloof dat Gods licht sterker is dan het donker van de dood.

Iedereen, in het bijzonder familieleden van overleden gemeenteleden,  van harte uitgenodigd om in deze dienst aanwezig te zijn.

NA DE DIENST is er gelegenheid elkaar te ontmoeten, onder het genot van een kopje koffie/thee of iets fris.

De uitgangscollecte is voor Plaatselijk Gemeentewerk.

Het College Van Kerkrentmeesters (CVK) wil de collecte voor de Plaatselijke Gemeente tot het eind van dit jaar bestemmen voor ICT & Licenties of anders omschreven, voor onze informatie- en communicatie technologie en bijbehorende licenties.
Voor dit doel, “ICT & Licenties”, kunt u ook uw bijdrage overmaken op Bankrekeningnummer NL48 RABO 0373 7268 05 t.n.v. het CVK Protestantse Gemeente Oosterwolde c.a.,
dit graag onder vermelding van ICT & Licenties.

Bij voorbaat hartelijk dank voor uw bijdrage.

26 november 2023