Eredienst: via Kerk TV en in de kerk

30 januari 2022 @ 09:30 - 10:30

Datum:   30 januari 2022

De kerkdiensten zijn te volgen via de Kerk-TV en nu ook weer in de kerk.
Voor Kerk TV gaat u naar www.pkn-oosterwolde.nl

Voor verdere informatie en afspraken zie de website en de Nieuwsbrieven.

Deze dienst op 30 januari a.s. wordt verzorgd door onze eigen predikant ds. Jan Kortleve.

De uitgangscollecte zal worden besteed aan de Leprazending.
Lepra overwonnen, levens hersteld! We willen leprapatiënten op weg helpen naar een gezond, hersteld en volwaardig leven. We zetten ons in voor onderzoek naar de bestrijding van lepra. We willen door ons werk heen de liefde van Jezus Christus voor mensen laten zien.

Wij zijn hands-on en geven directe zorg. Het unieke van Leprazending zijn onze eigen ziekenhuizen, vakscholen en gemeenschapsprojecten. Daardoor heeft Leprazending veel eigen lepra-experts, die in direct contact staan met leprapatiënten. Professioneel, maar met liefde en aandacht aan de individuele patiënt. We strijden tegen lepra op een professionele manier en verliezen de individuele patiënt niet uit het oog.

Wil je meer weten over de Leprazending? Neem dan contact op met diaken Klaas Harms, hij zet zich in voor de Leprazending.

Het rekeningnummer van de diaconie is: NL 71 RABO 0314 6587 26 ovv Lepra

Namens de diaconie en de ZWO bij voorbaat hartelijk dank!

30 januari 2022