Eredienst alleen via Kerk TV: Eerste Pinksterdag

23 mei 2021 @ 09:30 - 10:30

Datum:  23 mei 2021

Tijdens de lockdown geldt dat de kerkdiensten alleen te volgen zijn via de Kerk-TV.
Ga daarvoor naar www.pkn-oosterwolde.nl

Voor verdere informatie en afspraken zie de website en de Nieuwsbrieven.

Deze dienst op Pinksterzondag, op 23 mei wordt verzorgd door onze eigen predikant ds. J.S. Kortleve.

De uitgangscollecte is voor De Pinksterzending Egypte.: Bijbelcompetitie in Egypte stimuleert Bijbellezen.
In Egypte hebben veel christelijke gezinnen geen geld voor een eigen Bijbel. Het Egyptisch Bijbelgenootschap deelt daarom losse Bijbelboeken uit in het kader van de jaarlijkse bijbelcompetitie voor kinderen. Samen met hun ouders lezen de kinderen een Bijbelboek, beantwoorden vragen en maken een opdracht. Tijdens een groot festival op verschillende plekken in Egypte wordt de competitie afgesloten met een wedstrijd over wat de kinderen thuis hebben geleerd. De winnaars krijgen een prijs, bv een geïllustreerde Bijbel.

Met uw bijdrage steunt u het zendingswerk van Kerk in Actie in Egypte en wereldwijd.

Meer informatie op www.kerkinactie.nl/bijbelcompetitie

U kunt hiervoor doneren op de rekening van de diaconie o.v.v. Pinksterzending Egypte
Het rekeningnummer van de diaconie is: NL 71 RABO 0314 6587 26

Bij voorbaat hartelijk dank!

23 mei 2021