STARTZONDAG : Eredienst in de kerk en via Kerk TV

11 september 2022 @ 09:30 - 10:30

Deze kerkdienst, de startzondag van de Protestantse Gemeente Oosterwolde c.a. kan bijgewoond worden in Het Anker, Jan Frankensingel 30 of
beluisterd worden via de Kerk TV op www.pkn-oosterwolde.nl

Deze startdienst wordt geleid door onze eigen predikant ds. J.S. Kortleve.
Gevraagd wordt om allemaal een bloem mee te nemen (zo mogelijk uit eigen tuin).
Iedereen is van harte welkom.
In Perspectief zit een bijlage om u aan te melden voor de gezamenlijke maaltijd.

NA de dienst is er gelegenheid elkaar te ontmoeten onder het genot van een kopje koffie/thee of iets fris en daarna aan te sluiten aan tafel voor een gezamenlijke maaltijd.

De uitgangscollecte is voor  Shaare Zedek Jeruzalem
Project 2021 – 2022 | Palliatieve zorg voor Kinderen
Het ziekenhuis heeft het leven hoog in het vaandel staan. Daar thuiszorg voor kinderen in de laatste levensfase te wensen overlaat ziet het ziekenhuis zich gesteld voor een bijna onmogelijke opdracht: de structurele toename van palliatieve zorg in het ziekenhuis naar de toekomst toe zeker te stellen. Palliatieve zorg voor kinderen is gericht op het verlichten van klachten in de laatste fase van het leven. Deze zorg is niet gericht op genezing maar op kwaliteit van leven. Het gaat daarbij om pijnbestrijding maar ook om de lichamelijke, psychische, sociale en spirituele begeleiding bij patiënten en hun ouders. Laat deze zorg rond het levenseinde ook onze zorg zijn.

Op verzoek van een gemeentelid collecteren we voor ziekenhuis Shaare Zedek te Jeruzalem.

U kunt uw bijdrage doneren op Bankrekening: NL71 RABO 0314 6587 26 van de Diaconie en ZWO o.v.v. Shaare Zedek Jeruzalem.

Uw bijdrage wordt zeer gewaardeerd. Bij voorbaat hartelijk dank!

11 september 2022