Vierde Advent: Eredienst in De Kerkzaal van Het Anker en via Kerk TV

18 december 2022 @ 09:30 - 10:30

De kerkdienst van de Protestantse Gemeente Oosterwolde c.a. kan bijgewoond worden in Het Anker, Jan Frankensingel 30 of
beluisterd worden via de Kerk TV op www.pkn-oosterwolde.nl

Deze dienst wordt geleid door onze eigen predikant ds. J.S. Kortleve. Deze dienst is in de Kerkzaal.
U wordt van harte uitgenodigd.

De uitgangscollecte is voor het vervangen van de balustrade op het balkon van de pastorie aan de Jan Frankensingel. De bestaande balustrade is enkele maanden geleden al verwijderd omdat deze niet meer voldeed aan de wettelijke eisen m.b.t. de vereiste hoogte, tevens is de bevestiging/ondersteuning van de balustrade op de verdiepingsvloer geen optie meer i.v.m. de nieuwe dakbedekking op het inpandig balkon.
Het streefbedrag voor de balustrade is € 3.000.-

Ook kunt u uw (extra) bijdrage overmaken op bankrekeningnummer

NL48 RABO 0373 7268 05 t.n.v. het CVK Protestantse Gemeente Oosterwolde c.a. dit graag onder vermelding van Balustrade Pastorie JFS.

Alvast hartelijk dank.

18 december 2022