Eredienst in de kerk en via Kerk TV: Laatste Zondag Kerkelijk jaar.

20 november 2022 @ 09:30 - 10:30

De kerkdienst van de Protestantse Gemeente Oosterwolde c.a. kan bijgewoond worden in Het Anker, Jan Frankensingel 30 of
beluisterd worden via de Kerk TV op www.pkn-oosterwolde.nl

Deze dienst op de laatste zondag van het kerkelijk jaar wordt geleid door onze eigen predikant, ds. Jan Kortleve.

Op deze zondag, de ”Eeuwigheidszondag”, komen we als gemeente samen, om hen te gedenken die in het afgelopen jaar zijn overleden.
We noemen hun namen en steken een kaars aan, in het geloof dat Gods licht sterker is dan het donker van de dood.

Medewerking wordt verleend door Jannie Oostingh en de zanggroep.

Iedereen is van harte welkom.

Na de dienst is er gelegenheid elkaar te ontmoeten en samen een kopje koffie/thee of iets fris te drinken.

De uitgangscollecte is voor Het Plaatselijk Gemeentewerk. Deze keer voor Zonnepanelen op Het Anker.
U kunt uw bijdrage doneren op NL 48 RABO 0373 7268 05 t.n.v. CVK Protestantse Gemeente Oosterwolde c.a. onder vermelding van Zonnepanelen.

Uw bijdrage wordt zeer gewaardeerd. Bij voorbaat hartelijk dank!

NA de dienst is er gelegenheid elkaar te ontmoeten onder het genot van een kopje koffie/thee of iets fris.

20 november 2022