Eredienst in de kerk en via Kerk TV: mmv een combo.

13 november 2022 @ 09:30 - 10:30

U kunt de kerkdienst bijwonen in Het Anker, Jan Frankensingel 30 of
u kunt de dienst beluisteren en bekijken op dat moment of later in de week via de Kerk-TV op www.pkn-oosterwolde.nl

In deze dienst gaat voor ds. Vijko Top uit Sneek. Voor velen een bekende, omdat hij jaren predikant is geweest in Oosterwolde.

De samenzang tijdens de eredienst wordt begeleid door een combo. U zult daarbij de gezichten herkennen van de Vijko’s.
Zij hebben besloten niet meer als gelegenheidsband op te treden, maar zich meer te richten op de begeleiding van de samenzang.
Het toeval wil dat ds. Vijko Top voorgaat in deze dienst. Hij bracht de groep ooit bij elkaar.

Iedereen van harte welkom!

De Uitgangscollecte is voor Het Plaatselijk Gemeentewerk:  Het (nieuwe) tweede project is het vervangen van de balustrade op het balkon van de pastorie aan de Jan Frankensingel. De bestaande balustrade voldoet niet meer aan de wettelijke eisen m.b.t. de vereiste hoogte, tevens is de bevestiging/ondersteuning van de balustrade op de verdiepingsvloer geen optie meer i.v.m. de nieuwe dakbedekking op het inpandig balkon. Het streefbedrag voor de balustrade is € 3000.00.

U kunt uw (extra) bijdrage overmaken op bankrekeningnummer NL48 RABO 0373 7268 05 t.n.v. het CVK Protestantse Gemeente Oosterwolde c.a. graag onder vermelding van :
Balustrade pastorie.

Bij voorbaat hartelijk dank.

13 november 2022