Eredienst in de kerk en via Kerk TV

8 oktober 2023 @ 09:30 - 10:30

Op zondag 8 oktober a.s. is er om 09.30 uur een kerkdienst van de Protestantse Gemeente Oosterwolde in Het Anker.|
De kerkdienst is op dat moment of later ook te zien en te beluisteren via Kerk TV op www.pkn-oosterwolde.nl.

De dienst wordt verzorgd door ds. G. de Haan uit Appelscha.

De Uitgangcollecte van 8 oktober is voor Wereld Diaconaat Myanmar

Jonge mensen in Myanmar verbeteren hun landbouwproductie.
In het Zuidoost-Aziatische land Myanmar helpt Kerk in Actie kwetsbare groepen om op eigen benen te staan. In tien dorpen verwerken jonge moeders,
jongeren tussen de 18 en 35 jaar en slachtoffers van de gewapende conflicten landbouwgewassen tot consumentenproducten.
Ze verbouwen pinda’s om tot olie te verwerken, of gember om te drogen en te verkopen. Hierdoor groeit hun inkomen en kunnen zij
een menswaardig bestaan opbouwen. Kerk in Actie ondersteunt hen met trainingen en kleinschalige leningen. We bevelen de collecte van harte bij je aan.

U kunt uw gave in de kerk geven of ook doneren op het reknr. van de Diaconie en ZWO:  Bankrekening: NL71 RABO 0314 6587 26 o.v.v. Werelddiaconaat.
Van harte aanbevolen !

8 oktober 2023