Eredienst in de kerk en via Kerk TV

22 oktober 2023 @ 09:30 - 10:30

Op zondag 22 oktober a.s. is er om 09.30 uur een kerkdienst van de Protestantse Gemeente Oosterwolde in Het Anker.|
De kerkdienst is op dat moment of later ook te zien en te beluisteren via Kerk TV op www.pkn-oosterwolde.nl.

De dienst wordt verzorgd door mw. H. de Boer – Lodewijks uit Lucaswolde

De Uitgangcollecte van 8 oktober is voor  het Nederlands Bijbelgenootschap.
Het Nederlands-Vlaams Bijbelgenootschap wil dat ieder mens de Bijbel als bron voor zijn of haar leven kan ontdekken, lezen en omarmen.
Er zijn wereldwijd nog steeds heel veel mensen die geen eigen Bijbel hebben omdat zij die niet kunnen betalen.
Het NBG werkt samen met Bijbelgenootschappen over de hele wereld om Bijbels te verspreiden onder deze mensen.

U kunt uw gave in de kerk geven of ook doneren op het reknr. van de Diaconie en ZWO:  Bankrekening: NL71 RABO 0314 6587 26 o.v.v. Bijbelgenootschap.
Van harte aanbevolen !

Na de dienst is er gelegenheid om met elkaar te praten. Dit onder het genot van een kopje koffie/thee of iets fris.

22 oktober 2023