Eredienst in de kerk en via Kerk TV

17 oktober 2021 @ 09:30 - 10:30

Datum:  17 oktober 2021

De kerkdiensten zijn te volgen via de Kerk-TV en kunnen  worden bezocht in Het Anker.
Voor Kerk TV ga daarvoor naar www.pkn-oosterwolde.nl

Voor verdere informatie en afspraken zie de website en de Nieuwsbrieven.

Deze dienst op 17 oktober a.s. wordt verzorgd door dhr. G. Doorn uit Oldemarkt.

Na de dienst is er gelegenheid elkaar te ontmoeten onder het genot van een kopje koffie/thee of iets fris.

De uitgangscollecte zal worden besteed aan Het werelddiaconaat.

Klein maar krachtig. Dat typeert de Lutherse Broederkerk in het droge Noord-Kameroen in West-Afrika. In een gebied zo groot als Nederland komen 250.000 christen samen in 1.300 kerken. Ze spreken vijftien verschillende lokale talen. De meeste kerken worden geleid door voorgangers zonder opleiding.
De Lutherse Broederkerk wil de boerengemeenschap houvast bieden, in materieel én in geestelijk opzicht. De kerk traint de bevolking in duurzame landbouw en stimuleert boeren en boerinnen om meer met elkaar samen te werken. Ook kunnen zestig studenten ieder jaar theologisch onderwijs volgen, om opgeleid te worden tot goede voorgangers die oog hebben voor wat er speelt in Noord-Kameroen. In vijftig jaar tijd zijn inmiddels ruim 300 voorgangers opgeleid. Wat kan deze kerk doen met uw steun?

Een geit die melk en mest geeft kost € 45,00.
Een stevige kruiwagen, voor transport van de oogst, kost € 105,00.
Een theologiestudent in Kameroen een jaar opleiden kost € 2.000,00

U kunt hiervoor digitaal doneren op de rekening van de diaconie o.v.v. Werelddiaconaat.
Het rekeningnummer van de diaconie is: NL 71 RABO 0314 6587 26

Namens de diaconie en de ZWO bij voorbaat hartelijk dank!

17 oktober 2021