Eredienst in de kerk en via Kerk TV

14 november 2021 @ 09:30 - 10:30

Datum:  14 november 2021

De kerkdiensten zijn te volgen via de Kerk-TV en kunnen  worden bezocht in Het Anker.
Elke zondag is er oppasdienst en kinderkerk.
Voor Kerk TV gaat u naar www.pkn-oosterwolde.nl

Voor verdere informatie en afspraken zie de website en de Nieuwsbrieven.

Deze dienst op 14 november a.s. wordt verzorgd door onze eigen predikant ds. J. Kortleve.

Na de dienst is er gelegenheid elkaar te ontmoeten onder het genot van een kopje koffie/thee of iets fris.

De uitgangscollecte zal worden besteed aan een project in Albanië.

Albanië heeft een speciaal plekje in het hart van Auke en Evie Deelstra. Sinds 2010 deden ze elke zomer mee aan een evangelisatieproject van hun kerk in een Albanees dorpje. Ze hielpen mee met het organiseren van een tiendaags activiteitenprogramma met onder meer een Bijbelspelweek voor kinderen, een vrouwenmeeting en jongerenavonden. Ook zochten ze ouderen en families thuis op. Op deze manier bereikten ze het hele dorp met het Evangelie.

Veel Albanezen zijn niet bekend met het Evangelie. Dit komt mede door het communistische verleden. Doordat Bauke en Evie elke zomer zagen hoeveel vreugde het delen van het Evangelie geeft, groeide bij hen het verlangen om meerdere jaren in Albanië te gaan werken, ze zijn in 2019 naar Albanië vertrokken. Evie voelt zich geroepen om zich in te zetten voor mensen met een verstandelijke beperking. Bauke hoopt de Albanezen bekend te maken met het Evangelie door gebruik te maken van sociale media.

U kunt hiervoor digitaal doneren op de rekening van de diaconie o.v.v. Albanië.
Het rekeningnummer van de diaconie is: NL 71 RABO 0314 6587 26

Namens de diaconie en de ZWO bij voorbaat hartelijk dank!

14 november 2021