Eredienst in Het Anker en via Kerk TV

9 juli 2023 @ 09:30 - 10:30

Op zondag 9 juli a.s. is de kerkdienst van de Prot. Gemeente Oosterwolde c.a. in Het Anker.
Ook via Kerk TV is de dienst op dat moment of later in de week te zien en te beluisteren.
Ga daarvoor naar www.pkn-oosterwolde.nl

De voorganger in deze dienst is  onze eigen predikant: ds. Jan Kortleve.
Iedereen van harte uitgenodigd om aanwezig te zijn.

NA de dienst is er gelegenheid elkaar te ontmoeten onder het genot van een kopje koffie/thee of iets fris.

De uitgangscollecte is bestemd voor St. Isee: Kippenproject Solon School Hawassa
De Solonschool in Hawassa is een school voor blinde kinderen. De kinderen krijgen hier twee jaar Braille onderwijs om daarna door te kunnen stromen in het reguliere onderwijs. Zonder deze kennis zouden ze geen kans maken. Ze verblijven intern op de beschermde compound van de school. Om een bijdrage te leveren aan de goede voeding van de kinderen heeft ISEE een project gesteund om kippen te houden op het schoolterrein. De kinderen kunnen leren met de dieren om te gaan en de eieren leveren goede voedingstof.

Je kunt de bovenstaande collectes, die de diaconie van harte aanbeveelt, digitaal doneren op het rekeningnummer van de diaconie, o.v.v. Isee,
maar je kunt je donatie ook kwijt in de collectezak na de dienst achter in de kerk. Help je mee om deze collectes tot een succes te maken?

De rekening van de Diaconie en ZWO is : Bankrekening: NL71 RABO 0314 6587 26.

Alvast hartelijk dank.
Warme groet diaconie en ZWO