Eredienst in Het Anker en via Kerk TV

23 juli 2023 @ 09:30 - 10:30

Op zondag 23 juli a.s. is er om 09.30 uur een kerkdienst van de Protestantse Gemeente Oosterwolde in Het Anker.|
De kerkdienst is op dat moment of later ook te zien en te beluisteren op www.pkn-oosterwolde.nl.

De dienst wordt verzorgd door ds. B. Haanstra uit Metslawier.

NA DE DIENST is er gelegenheid elkaar te ontmoeten onder het genot van een kopje koffie/ thee of iets fris.

Iedereen van harte welkom!

De Uitgangscollecte is bestemd voor UMCG Pastoraat

UMCG pastoraat verzorgt de geestelijke begeleiding voor patiënten die veelal een ernstige ziekte hebben en een ingrijpende behandeling moeten ondergaan. De levensvraag wordt steeds indringender gesteld. Een groeiende groep patiënten heeft geen kerkelijke binding meer, maar tijdens hun ziekenhuisopname worstelen zij met geloofsvragen. Ook  begeleidt het pastoraat de familie. De plaatselijke predikant is veelal, soms door de grote afstand, minder goed bereikbaar. Er wordt dus een steeds groter beroep gedaan op de geestelijk verzorgers van het ziekenhuis. Daarom een uitgangcollecte voor het UMCG Pastoraat, zodat de geestelijke verzorgers goed hun werk kunnen blijven doen.

U kunt uw gave in de collectezak bij de uitgang doen of doneren op de rekening van de diaconie en ZWO.
Bankrekening: NL71 RABO 0314 6587 26 dit ovv UMCG Pastoraat.

Bij voorbaat hartelijk dank!

23 juli 2023