Eredienst in Het Anker en via Kerk TV

13 augustus 2023 @ 09:30 - 10:30

Op zondag 13 augustus a.s. is er om 09.30 uur een kerkdienst van de Protestantse Gemeente Oosterwolde in Het Anker.|
De kerkdienst is op dat moment of later te zien en te beluisteren op www.pkn-oosterwolde.nl.

De dienst wordt verzorgd door dhr. Bert de Jong uit Amersfoort.

Iedereen van harte welkom!

De Uitgangscollecte is bestemd voor KNRM

De reddingbootbemanningen zijn 24 uur per dag stand-by om mensen te redden. Onder alle weersomstandigheden. De artsen van de Radio Medische Dienst
geven via telecommunicatie zeelieden medisch advies bij ziekte en ongevallen, waar ook ter wereld. Op het strand en in de duinen helpen de kusthulpverleningsvoertuigen
op moeilijk bereikbare plaatsen. KNRM geeft veiligheidsvoorlichting om ervoor te zorgen dat iedereen veilig het water opgaat.
Dat doen zij vol overgave met gedreven vrijwilligers, ondersteund door betaalde krachten. Iedere dag weer. Professioneel en kosteloos.

U kunt uw gave in de collectezak bij de uitgang doen of doneren op de rekening van de diaconie en ZWO.
Bankrekening: NL71 RABO 0314 6587 26 dit ovv UMCG Pastoraat.

Bij voorbaat hartelijk dank!

13 augustus 2023