Eredienst in Het Anker en via Kerk TV

3 september 2023 @ 09:30 - 10:30

Op zondag 3 september a.s. is er om 09.30 uur een kerkdienst van de Protestantse Gemeente Oosterwolde in Het Anker.|
De kerkdienst is op dat moment of later te zien en te beluisteren op www.pkn-oosterwolde.nl.

De dienst wordt verzorgd door onze eigen predikant ds. J. S. Kortleve.

Iedereen van harte welkom!

Voor en na de dienst staat Amnesty International in de hal met hun Brievenactie. Schrijft u ook?

De Uitgangscollecte is bestemd voor Werelddiaconaat Israël

Jongeren in Israël hebben vaak weinig kennis van de politieke en historische realiteit van hun land. Met een speciaal onderwijsprogramma leert mensenrechtenorganisatie Rabbis for Human Rights jonge Israëli’s – voor hun verplichte diensttijd begint – meer over mensenrechten en welke plek deze in het jodendom hebben. Ook zijn er ontmoetingen met leeftijdsgenoten, zoals Palestijnse jongeren uit de Westbank of asielzoekers uit Afrika. Hierdoor leren jonge studenten op een nieuwe manier naar hun landgenoten kijken.

U kunt uw gave in de collectezak bij de uitgang doen of doneren op de rekening van de diaconie en ZWO.
Bankrekening: NL71 RABO 0314 6587 26 dit ovv  Israël.

Bij voorbaat hartelijk dank!

3 september 2023