Eredienst in Het Anker en via Kerk TV: 3de zondag 40-dagentijd

12 maart 2023 @ 09:30 - 10:30

Op deze zondag is de eredienst in Het Anker in Zaal 1.
Ook via Kerk TV is de dienst op dat moment of later in de week te zien en te beluisteren.
Ga daarvoor naar www.pkn-oosterwolde.nl

De voorganger is onze eigen predikant ds. J.S. Kortleve.

Iedereen wordt van harte uitgenodigd om aanwezig te zijn.

De uitgangscollecte is voor Binnenlands Diaconaat.

Omzien naar gevangenen in Nederland

In Nederland zijn ruim 33.000 mensen gedetineerd en zitten een korte of langere gevangenisstraf uit. Jezus vraagt ons niet te oordelen, maar barmhartig naar hen om te zien. Daarom reiken we (ex-)gevangenen, tbs-patiënten en hun familie een helpende hand om te werken aan herstel. Kerk in Actie ondersteunt diverse initiatieven in Nederland die omzien naar gevangen en hun partners en kinderen, hen bezoeken tijdens de detentie, maar een nieuwe kans bieden in de maatschappij, zoals bijvoorbeeld Exodus, partner van Kerk in Actie, die speciale herfstweken organiseert waar kinderen kostbare tijd met hun gedetineerde ouder kunnen doorbrengen en samen weer even iets van het echte gezinsleven kunnen ervaren.

Je kunt voor bovenstaande collecte, die de diaconie van harte aanbeveelt, digitaal doneren op het rekeningnummer van de diaconie: NL 71 RABO 0314 6587 26  o.v.v. Binnenlands Diaconaat
J
e kunt je donatie ook kwijt in de collectezak na de dienst achter in de kerk. Help je mee om deze collectes tot een succes te maken?

Alvast hartelijk dank.

Warme groet diaconie en ZWO