Eredienst in Het Anker en via Kerk TV

januari 14 @ 09:30 - 10:30

Zondag 14 januari 2024 a.s. is er om 09.30 uur een kerkdienst van de Protestantse Gemeente Oosterwolde in Het Anker.|
De kerkdienst is op dat moment of later ook te zien en te beluisteren via Kerk TV op www.pkn-oosterwolde.nl.

De dienst wordt verzorgd door onze eigen predikant ds.  Jan Kortleve en ds. Romella Halussy.

Iedereen van harte welkom!

NA DE DIENST is er gelegenheid elkaar te ontmoeten onder het genot van koffie/thee of iets fris.

De Uitgangcollecte is voor St. Shaare Zedek
Shaare Zedek is het grootste ziekenhuis van Jeruzalem. Het staat bekend als een pro-life ziekenhuis.
U kunt de bovenstaande collecte – door de diaconie van harte aanbevolen – digitaal doneren op het rekeningnummer van de diaconie.
U kunt ook uw donatie kwijt in de collectezak na de dienst achter in de kerk. Help u mee om deze collecte tot een succes te maken? Alvast hartelijk dank.

U kunt uw gave in de kerk geven of ook doneren op het reknr. van de Diaconie en ZWO:  Bankrekening: NL71 RABO 0314 6587 26 o.v.v. St. Shaare Zedek.

januari 14