Eredienst in Het Anker en via Kerk TV: 2de zondag 40-dagentijd

5 maart 2023 @ 09:30 - 10:30

Op deze zondag is de eredienst in Het Anker in Zaal 1.
Ook via Kerk TV is de dienst op dat moment of later in de week te zien en te beluisteren.
Ga daarvoor naar www.pkn-oosterwolde.nl

De voorganger in deze dienst is ds. Bob Haanstra uit Metslawier (voorheen Steenwijk).
Tijdens deze dienst is er ook JEUGDKERK, voor de leeftijd na de basisschool.

Iedereen van harte uitgenodigd om aanwezig te zijn.

Op zondag 5 en maandag 6 maart  verzamelt de diaconie voedsel in voor de voedselbank.

Dit moet lang houdbare voedsel zijn. denk aan bijvoorbeeld pakjes soep, thee, koffie of groente in blik. Het kan van alles zijn zolang het maar lang houdbaar is.
Het inzamelen is op zondag 5 maart voor en na de ZWO-dienst en maandag 6 maart van 9.30 uur tot 11.00 uur in Het Anker.
Wij hopen op een grote opbrengst.

Na de dienst is er gelegenheid elkaar te ontmoeten onder het genot van een kopje koffie /thee of iets fris.

De uitgangscollecte is bestemd voor ons zendingsproject “BETHANIA” in Moldavië.

Op  deze datum, 5 maart a.s. is het Zendingszondag.
De ZWO-commissie is al druk bezig met de voorbereidingen om er een mooie en zinvolle zendingsdienst van te maken, samen met onze voormalig predikant Ds. Bob Haanstra.

Jullie steun is hard nodig.
Zo helpt jouw bijdrage: € 8,50: de kosten voor verwarming en warm water in het dagcentrum per dag; € 11,50: een kind krijgt een jaar lang huiswerkbegeleiding pennen, schriften en boeken; € 22,00: een kind krijgt een maand lang iedere dag een warme maaltijd.

Het geld kan ook gedoneerd worden op Bankrekening: NL71 RABO 0314 6587 26 van de ZWO en Diaconie. Dit ovv Moldavie.

Bij voorbaat hartelijk dank.

5 maart 2023