Eredienst in Het Anker en via Kerk TV

juni 23 @ 09:30 - 10:30

Op zondag 23 juni a.s. is er om 09.30 uur een kerkdienst van de Protestantse Gemeente Oosterwolde in Het Anker.|
De kerkdienst is op dat moment of later ook te zien en te beluisteren via Kerk TV op www.pkn-oosterwolde.nl.

De voorganger in deze dienst is mw. I. Baron uit Bakkeveen.

NA DE DIENST is er gelegenheid om met elkaar koffie / thee of iets fris te drinken en met elkaar te praten.

Van harte welkom!

De Uitgangcollecte is voor KIA Wereld Diaconaat Libanon.

Collecte bestemd voor een beter leven voor vluchtelingen in Libanon. Training in de thuiszorg biedt werk en hoop voor Libanese- en Syrische vluchtelingen.

U kunt de bovenstaande collecte – door de diaconie van harte aanbevolen – digitaal doneren op het rekeningnummer van de diaconie.
Bankrekening: NL71 RABO 0314 6587 26 o.v.v. KIA Libanon.
U kunt ook uw donatie kwijt in de collectezak na de dienst achter in de kerk. Help u mee om deze collectes tot een succes te maken?

Alvast hartelijk dank.

juni 23