Eredienst in Het Anker en via KerkTV: 4de zondag 40-dagentijd

19 maart 2023 @ 09:30 - 10:30

Op deze zondag is de eredienst in Het Anker in Zaal 1.
Ook via Kerk TV is de dienst op dat moment of later in de week te zien en te beluisteren.
Ga daarvoor naar www.pkn-oosterwolde.nl

De voorganger in deze dienst is ds. E.C. Rooseboom uit Drachten.

Iedereen van harte uitgenodigd om aanwezig te zijn.

Na de dienst is er gelegenheid elkaar te ontmoeten onder het genot van een kopje koffie /thee of iets fris.

De uitgangscollecte is bestemd voor Missionair werk

Ontdekken in kliederkerk
Kliederkerk is een missionaire vorm van kerk-zijn. Samen met kinderen én jongeren ontdekken, vieren en eten. Met elkaar in het voetspoor van Jezus leren gaan. In kliederkerk ontdekken jong en oud op een creatieve manier de betekenis van Bijbelverhalen. Het is een geweldige manier om gezinnen en kinderen die geen kerkelijke achtergrond hebben aan te spreken. De Protestantse Kerk ondersteunt kliederkerken zodat zij kunnen groeien als vindplaats van geloof, hoop en liefde.

U kunt uw gave ook doneren op de rekening van de Diaconie en ZWO met rekeningnummer: Diaconie en ZWO Bankrekening: NL71 RABO 0314 6587 26 ovv Missionair werk.
Bij voorbaat hartelijk dank!

19 maart 2023