Eredienst in Het Anker (zaal 1) en via Kerk TV

maart 10 @ 09:30 - 10:30

Zondag  10 maart a.s. is er om 09.30 uur een kerkdienst van de Protestantse Gemeente Oosterwolde in Het Anker.|
De kerkdienst is op dat moment of later ook te zien en te beluisteren via Kerk TV op www.pkn-oosterwolde.nl.

De voorganger in deze dienst is onze eigen predikant ds. J. S. Kortleve.

Dit is de vierde zondag van de 40 dagen tijd.

NA DE DIENST is er gelegenheid elkaar te ontmoeten onder het genot van een kopje koffie/ thee of iets fris.

Iedereen van harte  uitgenodigd in de dienst en bij het koffie drinken.

De uitgangscollecte is voor de Plaatselijke Gemeente ten behoeve van het jaarlijks onderhoud van de cv-installaties. Dan hebben we het over alle centrale verwarmingsketels die in onze gebouwen staan, in totaal 7, waarvoor wij (PGO) als eigenaar wettelijke de verplichting hebben deze te onderhouden. Dit jaar (2023) kwam dit uit op ca. € 825,–.

Voor dit doel kunt u ook uw bijdrage overmaken op bankrekeningnummer NL48 RABO 0373 7268 05 t.n.v. het CVK Protestantse Gemeente Oosterwolde c.a.,
dit graag onder vermelding van Onderhoud CV.

Bij voorbaat hartelijk dank voor uw bijdrage.

maart 10