Eredienst via Kerk TV en in de kerk

26 juli 2020 @ 09:30 - 10:30

Datum:  26 juli 2020

U kunt de kerkdiensten volgen via de Kerk-TV, ga daarvoor naar www.pkn-oosterwolde.nl of u kunt aanwezig zijn in de kerk.

Voordat u de eredienst wilt bezoeken zal u een plek in de kerk moeten reserveren. Dit kan via de website of als u geen internet heeft kan dit via een uw bekend kerkenraadslid. Als u zich heeft aangemeld bent u van harte welkom in de kerk.

Deze dienst wordt verzorgd door drs. T.A. Dorrepaal uit Makkinga.

De kerkenraad heeft besloten per 1 juli a.s. weer 80 kerkgangers toe te laten in de eredienst. Deze eredienst zal een combinatie zijn met KerkTV. Naast de algemene coronarichtlijnen van het RIVM, zoals anderhalve meter afstand en handen ontsmetten, zijn er nog een aantal afspraken die wij met u willen maken, mocht u de eredienst willen bezoeken. Het blijft voorlopig een verkorte eredienst.

Voor verdere informatie en afspraken zie Perspectief en de Nieuwsbrief.

De uitgangscollecte is voor Ziekenhuispastoraat van het UMCG.

U kunt uw een bijdrage ook overmaken op het rek. nr. van de diaconie:
Bankrekening: NL 71 RABO 0314 6587 26  o.v.v. Ziekenhuispastoraat.

Bij voorbaat hartelijk dank!

26 juli 2020