Eredienst via Kerk TV en in Het Anker: Witte Donderdag/ Heilig Avondmaal

6 april 2023 @ 19:30 - 20:30

Datum:   donderdag 6 april 2023
Locatie: Kerkzaal van Het Anker

De kerkdiensten zijn te volgen via de Kerk-TV en in de kerkzaal van Het Anker.
Voor Kerk TV gaat u naar www.pkn-oosterwolde.nl

Deze dienst op Witte donderdag, 6 april a.s. wordt verzorgd door onze eigen predikant ds. Jan Kortleve.
Tijdens deze dienst is de Viering van Het Heilig Avondmaal.

De avondmaalscollecte is voor Het Wereld Diaconaat Moldavië.

Kerk in Moldavië helpt kwetsbare mensen
Door de economische situatie in Moldavië zien veel mensen geen andere mogelijkheid dan een baan te zoeken in het buitenland. Dat heeft desastreuze gevolgen voor de samenleving. In sommige dorpen wonen alleen nog ouderen en jongeren. Kerk in Actie ondersteunt kerken die hen stimuleren om voor elkaar te zorgen. Jongeren helpen zieke en eenzame ouderen. Ouderen zijn blij met de hulp en aandacht en bieden jongeren, die opgroeien zonder ouders, een plek waar ze met hun verhaal terecht kunnen. Met de opbrengst van deze collecte steunt Kerk in Actie het werk van kerken voor kwetsbare mensen in Moldavië.

Je kunt de bovenstaande collecte, die de diaconie van harte aanbeveelt, digitaal doneren op het rekeningnummer van de diaconie o.v.v. Moldavië  maar je kunt je donatie ook kwijt in de collectezak na de dienst achter in de kerk. Help je mee om deze collectes tot een succes te maken?

Alvast hartelijk dank. Warme groet diaconie en ZWO.

Het rekeningnummer van de diaconie is: NL 71 RABO 0314 6587 26.

6 april 2023