Hemelvaartsdag: Eredienst in Het Anker en via Kerk TV

18 mei 2023 @ 09:30 - 10:30

De eredienst op Hemelvaartsdag is in de Kerkzaal van Het Anker.
Ook via Kerk TV is de dienst op dat moment of later in de week te zien en te beluisteren.
Ga daarvoor naar www.pkn-oosterwolde.nl

De voorganger in deze dienst is  ds. J. Droogsma uit Oldeholtpade.

Iedereen van harte uitgenodigd om aanwezig te zijn.

De uitgangscollecte is bestemd voor Mercy Ships
Jaarlijks overlijden wereldwijd zo’n 17 miljoen mensen omdat ze geen operatie kunnen krijgen. Dat is meer dan het aantal sterfgevallen door aids, malaria en tuberculose bij elkaar.
Mercy Ships versterkt de gezondheidszorg in Afrika met gratis operaties, trainingen en voorlichting. Dat doen we op en rond moderne ziekenhuisschepen, die volledig gerund worden door vrijwilligers.
Op dit moment hebben we twee ziekenhuisschepen in de vaart – de Africa Mercy en de Global Mercy, het grootste particuliere varende ziekenhuis ter wereld. Beide schepen zijn speciaal ingericht om mensen in de armste landen in Afrika te helpen.

U kunt uw gave doneren op de rekening van de Diaconie en ZWO: Bankrekening: NL71 RABO 0314 6587 26 ovv Mercy Ships .

Bij voorbaat hartelijke dank!

18 mei 2023