Kerkdienst in Het Anker en op Kerk TV

9 oktober 2022 @ 09:30 - 10:30

Op zondag 9 oktober a.s. gaat ds. Jan Kortleve voor in de dienst in Het Anker. Aanvang: 09.30 uur.

Deze zondag is de bevestiging en afscheid van ambtsdragersVan Harte Welkom!

De Uitgangscollecte is voor Missionair werk
Pioniersplekken bieden nieuwe vormen van kerk-zijn
Hoewel In Nederland steeds minder mensen naar de kerk gaan, is de behoefte aan zingeving groot. Kerken spelen hierop in met pioniersplekken, nieuwe christelijke geloofsgemeenschappen waar de boodschap van het evangelie wordt gedeeld op een manier waarin mensen zich herkennen. Pioniersplek Nijkleaster in Jorwert is zo’n plek van stilte, bezinning en verbinding, die zoekt naar nieuwe wegen voor geloof en spiritualiteit. Een oase van rust en stilte midden op het platteland, waar ruimte wordt gegeven aan mensen, de schepping en aan God. Als open klooster biedt Nijkleaster gastvrijheid aan mannen en vrouwen uit diverse kerken en tradities, ook aan degenen die zich niet (meer) thuis voelen binnen de bestaande kerken. Mensen ontmoeten elkaar in liturgie en gesprek, stilte en wandeling, plezier en recreatie.
Steun het missionaire werk van de Protestantse Kerk.

U kunt uw bijdrage doneren op de rekening van de Diaconie en ZWO:  Bankrekening: NL71 RABO 0314 6587 26 o.v.v. Missionair werk

9 oktober 2022