Kerkdienst m.m.v. Het Projectkoor in Het Anker

mei 12 @ 09:30 - 11:30

Zondag 12 mei a.s. is er om 09.30 uur een kerkdienst van de Protestantse Gemeente Oosterwolde in Het Anker.|
De kerkdienst is op dat moment of later ook te zien en te beluisteren via Kerk TV op www.pkn-oosterwolde.nl.

Deze dienst is een niet alledaagse kerkdienst.
Een projectkoor met zangers uit Oosterwolde, Donkerbroek, Haulerwijk en Appelscha, o.l.v. Johan Rodenhuis en onder pianobegeleiding van Ruth Pos,
heeft 12 liederen ingestudeerd, die samen de cantate ‘Een taal van liefde’ vormen. Een aantal jaren geleden geschreven door Michaël Steehouwer.
Wanneer je op zijn naam en de naam van de cantate zoekt op internet, dan kan je er de nodige informatie over vinden.

De voorganger in deze dienst is onze eigen predikant ds. J.S. Kortleve.
Van harte welkom in de speciale dienst !

De Uitgangcollecte is voor De Friese Rijders:

De Friese Rijders is een non-profitorganisatie, volledig draaiende gehouden door vrijwilligers.
Ze verzamelen/kopen goederen in om het daarna naar Oekraïne te transporteren.

U kunt de bovenstaande collecte – door de diaconie van harte aanbevolen – digitaal doneren op het rekeningnummer van de diaconie.
Bankrekening: NL71 RABO 0314 6587 26 o.v.v. Friese Rijders.
U kunt ook uw donatie kwijt in de collectezak na de dienst achter in de kerk. Help u mee om deze collectes tot een succes te maken?

Alvast hartelijk dank.

mei 12