Kerstnachtdienst: GEEN dienst in de kerk; alleen via livestream.

24 december 2020 @ 22:00 - 23:00

Datum:  donderdag 24 december 2020
Tijd:  22.00 uur

De kerstnachtdienst is dit jaar alleen te volgen via de Livestream.
U kunt deze dienst volgen via de Kerk-TV, ga daarvoor naar www.pkn-oosterwolde.nl

Deze dienst op donderdagavond 24 december wordt verzorgd door onze eigen predikant ds. J.S. Kortleve.

De uitgangscollecte is voor Het Leger des Heils

Het Leger des Heils is een internationale beweging en behoort tot de universele christelijke kerk.
Zij delen het geloof met vele christenen wereldwijd. Ze brengen wel hun  eigen accenten aan. Wat hen met name kenmerkt, is dat ze een strijdbare beweging willen zijn. Dat blijkt niet alleen uit hun naam en symbolen zoals de vlag, maar ook uit hun instelling. Bij het Leger komt de daad vaak voor het woord, ondernemen ze actie zonder onnodig oponthoud van te veel overleg en bezinning. Ze willen nou eenmaal strijden. Strijden tegen alles wat het leven van mensen kapot maakt: armoede, onrecht, uitsluiting, en zinloosheid. En strijden vóór een leven zoals God het bedoeld heeft, door het goede nieuws van Jezus uit te dragen, in woord en daad. Hun boodschap is gebaseerd op de Bijbel.
Hun dienstverlening wordt gestimuleerd door de liefde tot God.
Hun opdracht is het Evangelie van Jezus Christus te prediken en in Zijn naam menselijke nood te lenigen zonder enige vorm van discriminatie.

U kunt uw bijdrage storten op het rek. nr. van de diaconie o.v.v. Leger.

Bij voorbaat hartelijk dank!

24 december 2020