Muziekdienst in Het Anker en via Kerk TV

29 oktober 2023 @ 09:30 - 10:30

Op zondag 29 oktober a.s. (aanvang wintertijd)  is er om 09.30 uur een speciale (muziek)dienst van de Protestantse Gemeente Oosterwolde in Het Anker.|
Deze muziekdienst is op dat moment of later ook te zien en te beluisteren via Kerk TV op www.pkn-oosterwolde.nl.

Het thema is:  DE LIEFDE
Er is geen voorganger.

De dienst is in het Anker onder leiding van Henk Oosterhuis. Naast veel samenzang wordt er ook gemusiceerd door de twee hoboïsten
Alinda Oosterhuis en Marco Dijsselhof met Henk Oosterhuis op orgel en synthesizer.
We kunnen genieten van muziek van Bach en ook een werk van Ennio Morricone.
Verder worden er Negro spirituals en Israëlische volksmuziek ten gehore gebracht.

We hopen met elkaar een fijne en verbindende dienst te ervaren.

U/jij bent van harte WELKOM!

Uitgangscollecte voor de Plaatselijke Gemeente

Het College Van Kerkrentmeesters (CVK) wil ook voor de komende weken doorgaan met het collecteren voor twee belangrijke doelen die jaarlijks terugkomen qua kosten.
De eerste is voor de AED (Automatisch Externe Defibrillator) die in de hal bij hoofdingang hangt.
Deze uitgangscollecte voor de AED is bedoeld om de jaarlijkse onderhoudsinspectie te kunnen uitvoeren om te waarborgen dat deze goed functioneert in geval van een calamiteit.

Voor dit doel kunt u ook uw bijdrage overmaken op bankrekeningnummer
NL48 RABO 0373 7268 05 t.n.v. het CVK Protestantse Gemeente Oosterwolde c.a., dit graag onder vermelding van AED.

U geeft toch ook? Van harte aanbevolen!

29 oktober 2023