Nieuwjaarsbijeenkomst in Het Anker en via Kerk TV

januari 7 @ 09:30 - 10:30

Op zondag 7 januari 2024 is er om 09.30 uur een Nieuwjaarsbijeenkomst van de Protestantse Gemeente Oosterwolde in Het Anker.|
Dit is de eerste dienst in het nieuwe jaar 2024.
De bijeenkomst is op dat moment of later ook te zien en te beluisteren via Kerk TV op www.pkn-oosterwolde.nl.

De dienst wordt verzorgd door onze eigen predikant ds. J.S. Kortleve.

NA DE DIENST is er gelegenheid elkaar te ontmoeten en elkaar een liefdevol en gezegend Nieuwjaar toe te wensen.

De uitgangscollecte is voor de Plaatselijke Gemeente ten behoeve van het jaarlijks onderhoud van de cv-installaties. Dan hebben we het over alle centrale verwarmingsketels die in onze gebouwen staan, in totaal 7, waarvoor wij (PGO) als eigenaar wettelijke de verplichting hebben deze te onderhouden. Dit jaar (2023) kwam dit uit op ca. € 825,–.

Voor dit doel kunt u ook uw bijdrage overmaken op bankrekeningnummer NL48 RABO 0373 7268 05 t.n.v. het CVK Protestantse Gemeente Oosterwolde c.a.,
dit graag onder vermelding van Onderhoud CV.

Bij voorbaat hartelijk dank voor uw bijdrage.

januari 7