Oudejaarsdag: Eredienst in Het Anker en via Kerk TV

31 december 2023 @ 09:30 - 10:30

Op zondag 31 december a.s. is er om 09.30 uur een kerkdienst van de Protestantse Gemeente Oosterwolde in Het Anker.|
De kerkdienst is op dat moment of later ook te zien en te beluisteren via Kerk TV op www.pkn-oosterwolde.nl.

De dienst wordt verzorgd door onze eigen predikant ds. J.S. Kortleve.

De uitgangscollecte is voor ICT & Licenties of anders omschreven, voor onze informatie- en communicatietechnologie en bijbehorende licenties. We moeten dan denken aan b.v. de kosten die gemoeid zijn om tijdens de kerkdienst de liederen uit het nieuwe liedboek 2013 op het scherm te mogen projecteren, ons softwareprogramma voor facturatie en ook de webhosting van onze PKN-website etc. etc., daarvoor komen de kosten jaarlijks terug.
Voor dit doel kunt u ook uw bijdrage overmaken op bankrekeningnummer NL48 RABO 0373 7268 05 t.n.v. het CVK Protestantse Gemeente Oosterwolde c.a.,
dit graag onder vermelding van ICT & Licenties

Bij voorbaat hartelijk dank voor uw bijdrage.

PS  Op oudjaarsavond is er GEEN dienst.

31 december 2023