Pinksterzondag: dienst in Het Anker en via Kerk TV

28 mei 2023 @ 09:30 - 10:30

De eredienst is in de Kerkzaal van Het Anker.
Ook via Kerk TV is de dienst op dat moment of later in de week te zien en te beluisteren.
Ga daarvoor naar www.pkn-oosterwolde.nl

De voorganger in deze dienst is  onze eigen predikant ds. J.S. Kortleve.

Iedereen van harte uitgenodigd om aanwezig te zijn.

De uitgangscollecte is bestemd voor pinksterzending Egypte

Bijbelcompetitie stimuleert Bijbellezen in Egypte
Bijbels zijn in Egypte lang niet zo vanzelfsprekend als in Nederland. Veel christelijke gezinnen hebben geen geld om een bijbel te kopen. Dankzij de jaarlijkse bijbelcompetitie lezen tienduizenden kinderen toch Bijbelverhalen. Kerken delen wedstrijdboekjes uit waarin ieder jaar een ander Bijbelboek wordt behandeld. Bij elk hoofdstuk moeten ze een aantal vragen beantwoorden en daar helpen hun ouder(s), broer of zus bij mee. Zo gaat de hele familie aan de slag met de Bijbel. De competitie wordt afgesloten met een groot festival op verschillende plekken in Egypte. Kerken uit het hele land komen er met hun kindergroepen naar toe voor een wedstrijd over wat de kinderen thuis hebben geleerd.

U kunt uw gave doneren op de rekening van de Diaconie en ZWO: Bankrekening: NL71 RABO 0314 6587 26 ovv Pinksterzending Egypte.

Bij voorbaat hartelijke dank!

28 mei 2023