STARTZONDAG en bevestiging ambtsdragers in de kerk en via Kerk TV

10 oktober 2021 @ 09:30 - 10:30

Datum:   10 oktober 2021
Tijd: 09.30 uur
Locatie: Het Anker, Oosterwolde

De kerkdiensten zijn te volgen via de Kerk-TV en u kunt de dienst bijwonen in Het Anker.
Voor Kerk TV ga daarvoor naar www.pkn-oosterwolde.nl

Voor verdere informatie en afspraken zie de website en de Nieuwsbrieven.

Deze STARTDIENST van het seizoen op 10 oktober a.s. wordt verzorgd door onze eigen predikant ds. J.S. Kortleve.

Op deze zondag wordt er afscheid genomen van een aantal ambtsdrager en er worden nieuwe mensen bevestigd in een taak.

Na de dienst is er gelegenheid elkaar te ontmoeten onder het genot van een kopje koffie/ thee of iets fris.

De uitgangscollecte zal worden besteed aan JOP.
Opvoeden doe je niet alleen.
Ook in de geloofsopvoeding hebben ouders anderen om hen heen nodig, een geloofsgemeenschap die hen ondersteunt en ruimte biedt om ervaringen uit te wisselen.

De kerk is zo’n plek waar ouders hun geloof kunnen delen en levend houden, hun opvoedvragen kunnen delen en bemoedigd kunnen worden door anderen. Jong Protestants heeft materiaal ontwikkeld om het geloofsgesprek tussen ouders en kinderen te stimuleren. Omdat de rol van vaders in de levens van jonge kinderen nogal eens wordt onderschat, zijn er ook speciaal materialen gemaakt rond het vaderschap en geloofsopvoeding. Daarnaast worden kerken ondersteund om een plek te zijn waar gezinnen zich thuis voelen en gehoord weten. Steun het jeugdwerk van de Protestantse Kerk.

U kunt hiervoor digitaal doneren op de rekening van de diaconie o.v.v. JOP.
Het rekeningnummer van de diaconie is: NL 71 RABO 0314 6587 26

Namens de diaconie en de ZWO bij voorbaat hartelijk dank!

10 oktober 2021