Zomeravondwandeling

juli 17 @ 19:30 - 21:00

Wees van harte welkom om een of meerdere keren mee te wandelen met de zomeravondwandelingen van 2024.
De wandelingen duren ongeveer anderhalf uur.
De startpunten zijn ook de eindpunten.
Deelname is gratis. Opgave wordt op prijs gesteld maar is niet verplicht.

De locatie is veranderd, n.l. van Makkinga naar Ravenswoud.

De 2e zomeravondwandeling van woensdag  17 juli is door omstandigheden verplaatst. Er wordt gestart in Ravenswoud op de parkeerplaats van uitkijktoren de Zeven. Dit ligt aan de Meester Lokstraat, een eind buiten de bebouwde kom, een paar honderd meter voordat de Lycklamavaart begint. Gast deze avond is Jacolien Cleveringa. Zij heeft een biologische bloemenkwekerij waar we onderweg langs komen. De start is om 19.30 uur.

Voor meer informatie en/of opgave kunt u contact opnemen met Dieneke Grit, kerkelijk werker Frieslands End 06 38 55 21 50, sa.grit@hetnet.nl.

Anders Ontmoeten: Activiteit van de gezamenlijke PKN kerken van Appelscha, Donkerbroek-Haule, Frieslands End en Oosterwolde

juli 17