Zomerconcerten studentenkoor C.S.G. Gica: Een rondje om de Oostzee

23 juni 2023 @ 20:15

Op vrijdag 23 juni en zaterdag 24 juni geeft het Groningse studentenkoor Gica haar jaarlijkse zomerconcerten. Onder leiding van dirigent David van Roijen zal het koor muziek uit verscheidene landen rond de Oostzee ten gehore brengen. We varen niet alleen een rondje om de Oostzee, maar reizen ook door de tijd, van vroege barok tot eigentijdse klassieke muziek: van componisten als Niels Gade en August Söderman tot aan Arvo Pärt en Peteris Vasks. Concertdata: Vrijdag 23 juni, aanvang 20.15: Het Anker, Jan Frankensingel 30, Oosterwolde. Zaterdag 24 juni, aanvang 20.15: Doopsgezinde Kerk, Oude Boteringestraat 33, Groningen. Kaarten via www.studentenkoor.nl of aan de deur.

Concertinformatie

Vrijdag 23 juni 2023
Het Anker
Jan Frankensingel 30
Oosterwolde
Aanvang: 20:15

Voorverkoop: Vol tarief: €11,50. Korting*: €9,-
Aan de deur: Vol tarief: €12,50. Korting*: €10,-

Zaterdag 24 juni 2023
Doopsgezinde Kerk
Oude Boteringestraat 33
Groningen
Aanvang: 20:15

Voorverkoop: Vol tarief: €11,50. Korting*: €9,-
Aan de deur: Vol tarief: €12,50. Korting*: €10,-

*korting geldt voor jongeren (<18), studenten en houders van een stadjerspas. In Oosterwolde geldt de korting ook voor 65+.

Meer informatie en kaarten: www.studentenkoor.nl

C.S.G. Gica is een open en enthousiast studentenkoor, dat naast halfjaarlijkse concerten nog veel meer leuke activiteiten organiseert.

Ben jij een student in Groningen en lijkt het je leuk om ook mee te komen zingen bij Gica? Kom dan eens een kijkje nemen bij één van onze open repetities en kom ons koor versterken! Ga naar www.studentenkoor.nl voor meer informatie.

23 juni 2023