Van de kerkenraad

19 juli 2023 @ 08:00 - 17:00

Beste gemeenteleden,

Diensten zomerperiode
De afgelopen periode zijn wij geconfronteerd met afzeggingen door gastvoorgangers in de zomerperiode. De preekvoorziening heeft er alles aan gedaan om vervanging te vinden. Dit is gedeeltelijk gelukt. Voornoemde heeft de volgende wijzigingen tot gevolg. Op zondag,13 augustus gaat voor de heer Bert de Jong uit Amersfoort. Hij is o.a. als medewerker gemeenteopbouw actief geweest binnen de PKN. Aanvang van deze dienst zal om 9.30 uur zijn. Op zondag 20 augustus, is er geen eredienst in Het Anker, maar sluiten we aan bij de eredienst in het openluchttheater “De Koele” in Appelscha. De dienst vangt aan om 10.00 uur en de voorganger is Greetje Arnoldus.

Orgel
Het orgel is gerestaureerd en de vergadering is van mening dat de her-ingebruikname van het orgel niet zonder aandacht voorbij mag gaan. Aan de kerkenraadstafel worden ideeën gedeeld over hoe we hier aandacht aan willen geven. Na de zomer komen we hierop terug. Gemeenteleden die hierin mee willen denken, worden van harte uitgenodigd.

De kerkenraad

19 juli 2023